Հեռավար/առցանց ուսումնական շաբաթվա աշխատակարգ․ մայիսի 18-ից մայիսի 22-ը

Ուսումնական շաբաթվա աշխատակարգ․ ծրագիր
Ժամանակահատվածը՝ մայիսի 18-ից մայիսի 22-ը։
Մասնակիցներ՝ Հյուսիսային դպրոցի 2-1 դասարանի սովորողներ։
Շաբաթվա ընթացքում իրականացվող տեսազանգերով դասընթացների ժամանակացույց․

Մայիսի 18, երկուշաբթի

11։00 — 12։00 — երգ-երաժշտական գործունեություն/ընտրությամբ գործունեություն/
12։00 — 13։00 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/առաջին խումբ
13։30 — 14։30 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/երկրորդ խումբ

Մայիսի 19, երեքշաբթի

10։30 — 11։00 — կերպարվեստ — տեխնոլոգիական գործունեություն/ընտրությամբ գործունություն
12։00 — 13։00 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/առաջին խումբ
13։00 — 14։00 — ռուսերեն
14:15  — 15:15 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/երկրորդ խումբ

Մայիսի 20, չորեքշաբթի

11։30 — 12։00 — մարզական գործունեություն/պատասխանատու՝ Անուշ Թորոսյան
12։00 — 12։30 — անգլերեն
13։00 — 14։00 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/առաջին խումբ
14:15 — 15:15 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/երկրորդ խումբ

Մայիսի 21, հինգշաբթի

11։30 — 12։30 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/առաջին խումբ
12։30 — 13։00 — երգ, երաժշտական գործունեություն/պատասխանատու՝ Հասմիկ Մաթևոսյան
13։00 — 14։00 — Շախմատի պարպամունք Առնոլդ Միքայելյանի հետ
14։00 —  15։00 —  
«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/երկրորդ խումբ

Մայիսի 22, ուրբաթ

12։00 -13։00 — «Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/առաջին խումբ
13։15 -14։15 —«Իմացումի հրճվանք» կրթական ծրագիր/երկրորդ խումբ
14։15 —  15։00 — ընտրությամբ գործունեություն/բանավոր մաթեմատիկա/

Տեսակապով դասերը կազմակերպվում են MIcrosoft Teams հարթակում։
Շաբաթվա ընթացքում իրականացվող նախագծերը և  ու ուսումնական գործունեությունների ուղղություններն են․
Դասարանական նախագծեր

Ընտանեկան դպրոցում առաջարկվող նախագծեր

Շաբաթը ստուգատեսային է, սովորողները ներկայացնում են իրենց ձեռք բերած հմտություններն ու կարողությունները 3-րդ ուսումնական շրջանում։

Ստուգատեսն իրականացվում է «Ես կարողանում եմ» մեդիաստուգատեսը 2-րդ դասարանում ուսումնական նախագծի շրջանակում։

Աշխատանքների ուղղությունները․

  • Հորինուկների ներկայացում պատումի և նկարաշարի օգնությամբ։- սովորողը հորինում է պատմություն, մուտքագրում, հորինած պատմությունը նկարում  Paint նկարչական ծրագրով և ուղարկում դասվարին։
    Կարևոր՝ պատմությունը պետք է ունենա սկիզբ, ընթացք՝ նկարագրություն, ավարտ։
  • «Ես ընթերցող եմ» նախագծով սովորողը կներկայացնի իր կարդացած գիրքը։
  • Ես կարողանում եմ հաշվել չափել, համեմատել, մտածել և կռահել կարգախոսով սովորողը կներկայացնի մաթեմատիկական խնդիրների շարք։
  • Ես կարողանում եմ մարզվել — սովորողը կներկայացնի իր մարզական կարողությունները։
  • Ընտանեկան նախագծերի օգնությամբ սովորողն ու ընտանիքը ներկայացնում են իրենց սիրելի զբաղմունքները, իր սիրելի գործունեությունը։
  • Ես կարողանում եմ խնամել իմ միջավայրը — սովորողն ու ընտանիքը ներկայացնում են միջավայրի՝ բույսերի, ծառերի, ծաղիկների խնամքը, ինչպե՞ս նաև իրենց միջավայրի խնամքը։
  • Տեխնոլոգիական գործունեություն․ տարբեր կառուցողական խաղերի, խոհանոցային, տեխնոլոգիական գործունեության օգնությամբ սովորողը ներկայացնում է իր տեխնոլոգիական հմտությունները։
  • Ես մեդիագետ եմ — սովորողը տեսանյութի օգնությամբ  ներկայացնում է իր մեդիագործիքը, իր կարողությունները մեդիագործիքը օգտագործելիս/ես կարողանում եմ րի

Շաբաթվա ավարտին սովորողը ներկայացնում է իր աշխատանքների փաթեթը։ Փաթեթը կազմվում է նշված ուղղություններով։

Ընտանեկան նախագծերը նույնպես կարող են ներառվել շաբաթվա գործունեություններում։

Ընտանեկան նախագծերից սովորողն իր ընտանիքի հետ ընտրում է մեկ նախագիծ/կարող է նաև մեկից  ավելին/, անհրաժեշտության դեպքում խորհրդակցում ուսուցչի հետ և նախագիծն իրականացնում ընտանեկան դպրոցում։ Սովորողն ու ծնողը կարող են առաջարկել նաև իրենց ընտանեկան այլ նախագծերը։

Մայրենի և լեզվագործուենություն
Բանավոր և գրավոր  խոսքի զարգացում ընթերցանության, պատումների, հորինուկների և հեքիաթին՝ ստեղծագործությանը նոր ավարտ հորինելու օգնությամբ։
Խոսքի զարգացմանն ուղղված հնարքներ և մեթոդներ․
Ի՞նչ կլիներ եթե․․․
Բառային երկանդամներ
Հեքիաթի ավարտի հորինում


Լեզվական գործունեություն․ բառի կազմությունը/ածանց և արմատ/

Ընթերցանություն
Ընթերցանության նյութեր․

  • Ա․ Լինդգրեն — «Մանչուկն ու Կառլսոնը»
  • Ա․Ա․Միլն — «Վինի — Թուխ»

Մուլտֆիլմի դիտում —Վինի -Թուխ, Մանչուկն ու Կառլսոնը

Համատեղ աշխատանք ռուսերենի ուսուցչի հետ։ Դիտել մուլտֆիլմն ու քնննարկել։

Օգտագործվող ռեսուրսներ և ֆայլեր։


Մաթեմատիկական գործունեություն

Թեման  — Բազմապատկման  և բաժանման գործողությունները։ Բանավոր համրանք՝ առաջ և ետ։ Կառուցողական, վերլուծողական խնդիրների լուծում և քննարկում։Եռանիշ թվեր։

Իրականացման ընթացքը՝ ֆայլերի և առաջադրանքների տեսքով։ Առցանց հարթակներում տեղադրված խաղ-առաջադրանքների տեսքով։

Երգ-երաժշտական գործունեություն — դասընթացը վարում է Հասմիկ Մաթևոսյանը։

Նախագիծն՝ այստե՛ղ։

Մարզական գործունեություն
Ամենօրյա մարզական խաղեր և վարժություններ տանը և բակում։ Ես եմ մարզիչը, փոքրիկ ֆիլմ-ուղեցույց ընկերներիս համար։ Առաջարկում է ընկեր Անուշը։ Աշխատանքներն՝ այստե՛ղ։

Օտար լեզուներ․

Ռուսերեն — Դասընթացը վարում է՝ Լուսինե Լալազարյանը։

Անգլերեն — Դասընթացը վարում է՝ Հայկուհի Հովհաննիսյանը

Սովորողի նախընտրած՝ ընտրությամբ գործունեություն․/

 

ՀՐԱՄԱՆ
27․03.2020թ.

Նկատի ունենալով հանրապետությունում հակահամաճարակային անվտանգությունը, 2020թ. մարտի 16-ից մինչև ապրիլի 14-ը հանրապետությունում բոլոր ուսումնական հաստատություններում պարապմունքների դադարեցումը, ՀՀ կառավարության 01.02.2007թ. N 201-Ն որոշումը (հավելված 5, կետ 10 «Համաճարակային, բնակլիմայական և այլ պատճառներով uովորողների, uաների ուuումնական պարապմունքները դադարեցնելու ժամանակահատվածն ուսումնական հաuտատությունների դաuավանդողների և այլ աշխատողների համար համարվում է աշխատաժամանակ»)՝

  1. 2020թ. մարտի 30-ից կրթահամալիրի 2-5 տարեկանների խմբերի, 5-6 տարեկանների ուսուցման խմբերի գործունեությունը, 1-12-րդ դասարաններում, քոլեջում ուսումնական պարապմունքները կազմակերպել որպես հեռավար-առցանց-ընտանեկան դպրոց.
  2. կրթահամալիրի դպրոցների, քոլեջի, ուսումնական կենտրոնների, կրթահամալիրի տնօրենի աշխատակազմի ղեկավարներին՝

Մարտի 30-ից առցանց-ընտանեկան դպրոցի կազմակերպման հիմքում սովորողի և ուսուցչի անհատական պլաններն են՝ հրապարակված, հասանելի.

1-3-րդ դասարանցու անհատական պլանը կազմում է ընտանիքը՝ ունենալով «Իմացումի հրճվանք» ծրագրի ուսուցիչների խորհրդատվությունը։

Ամբողջական հրամանն՝ այստեղ:

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s