Շաբաթվա աշխատանքների ամփոփ նկարագրություն. Նոյեմբերի 4-ից նոյեմբերի 8-ը

Շաբաթվա   ընթացքում իրականացվող ուսումնական նախագծեր և աշխատանքների նկարագրություն

Մայրենի, լեզվագործունեություն
Տեքստերի  ընթերցում, անծանոթ բառերի դուրս բերում և բացատրում:
Ստեղծագործական երևակայության զարգացում բառային աշխատանքների օգնությամբ, բառախաղեր՝  ամեն մի սովորող  ասում է, որից հետո   բառերը  հավաքելով մեկ տեղում ընտրում ենք բառազույգեր/պատահականության սկզբունքով/ միացնելով ստանում ենք նոր բառեր,  բառային երկանդամներ  ռոդարիական հնարներով:
Գրավոր պատումների ստեղծում առարկաների, կերպարների, նկարների նկարագրության օգնությամբ: Այս շաբաթ նկարագրում ենք բանջարեղենները, հորինում բանջարեղենային և թթվային փոքրիկ պատմություններ:

Շաբաթվա ընթերցանության նյութեր.

Հանս Քրիստիան Անդերսեն — «Անճոռնի ճուտիկը»
Աթաբեկ Խնկոյան — «Ճպուռն ու մրջյունը»
Աթաբեկ Խնկոյան — «Գարուն»
Մաթեմատիկա

  • Բանավոր համրանք: Տրամաբանական խաղեր և հաշվարկներ:
  • Բանավոր համրանք, նախորդ և հաջորդ թվերը, հաջորդականություններ, հաշվարկներ 3-ական, 5-ական, 10-ական համակարգով առաջ և ետ։
  • Երկնիշ թվեր: 20-ից մեծ երկնիշ թվեր, դրանց գրառումը.տասնավորներ և միավորներ:   Երկնիշ թվի կլորացումը մինչև մոտակա տասնյակը: Երկնիշ թվին տասնյակներ գումարելը և հանելը:
  • Տարվա ամիսները և դրանց օրերի քանակը:

Մարմնամարզություն

  • Հեծանվավարություն
  • Լող
  • Շարային վարժություններ
  • Մարմնամարզական  և շարժուն խաղեր

Մեդիատեխնոլոգիա

  • Համակարգչային գրագիտություն:
  • Մուտքագրում:
  • Աշխատանք նկարչական ծրագրերով:
  • Էլ. փոստերի գործածում:

Տեխնոլոգիա և կերպարվեստ
«Գույներ և ազդեցություններ» ուսումնական նախագիծ —  — նկարչական պլեներ «Դեպի լյառը Մասիս» տանիքում, Կոմիտասն ու գույները։

Ես և շրջակա աշխարհը

  • Անվտանգությունը տանը և դրսում :
  • Իմ բակը, թաղամասը։ Աշնան դիտարկում։

Երգ-երաժշտություն

  • Կոմիտասյան երգերի կատարում

Շախմատ

  • Շախմատի տախտակի կառուցվածը
  • Շախմատի խաղաքարերի անվանումները, խաղաքարերի արժեքը

 

Այլ գործունեության տեսակները․

Շաբաթվա աշխատակարգ

4նոյեմբերի, երկուշաբթի

  • 9:00-9:15 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • 9:30-10:10 — «Ուրբաթ համերգ-առականի» փորձ
  • 10:15 — 11:05 — «Թթուդրիկի ծես» ուսումնական նախագիծ/մայրենի. լեզվագործունեություն- Ստեղծագործական   — ստեղծագործում են սովորողները: Յուրաքանչյուր սովորող  նկարագրում և բնութագրում է բանջարեղեններից մեկնումեկին: Paint նկարչական ծրագրի օգնությամբ ստեղծում ընթերցարան բանջարեղենների մասին։ 
  • 11:05 — 11:15 — հիգինենայի ժամ
  • 11:15 — 11:35 — ընդմիջում/նախաճաշ
  • 11:40 — 12:25 — «Թթուդրիկի ծես» ուսումնական նախագիծ /Մաթեմատիկական — կազմում ենք բանջարեղենների ցանկ։ Ցանկն առանձնացնում ենք գույներով, ձևերով, համերով…
    Կազմում ենք բանջարեղենային խնդիրներ Paint նկարչական ծրագրի օգնությամբ ստեղծում խնդրագրքի էջերը:
  • 12:30-12:45 — քայլք դեպի Արևմտյան դպրոց
  • 12:45 — 13:00 — հիգիենայի ժամ, լողի նախապատրաստում
  • 13:00 — 13:35 — լող

5 նոյեմբերի, երեքշաբթի

  • 9:00-9:15 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • 9:30-10:10 — «Ուրբաթ համերգ-առականի» փորձ
  • 10:15 — 11:05 — «Թթուդրիկի ծես» ուսումնական նախագիծ/
  • Մաթեմատիկական — կազմում ենք բանջարեղենների ցանկ։ Ցանկն առանձնացնում ենք գույներով, ձևերով, համերով…
    Կազմում ենք բանջարեղենային խնդիրներ Paint նկարչական ծրագրի օգնությամբ ստեղծում խնդրագրքի էջերը/
  • 11:05 — 11:15 — հիգինենայի ժամ
  • 11:15 — 11:35 — ընդմիջում/նախաճաշ
  • 11:40 — 12:25 -ձայնագրման ստուդիայում կոմիտասյան երգերի ձայնագրում
  • 12:30- 13:00 — մարզկան խաղեր
  • 13:00 — 13:35 — Ընթերցանություն/անճոռնի ճուտիկը. Հանս Քրիստին անդերսեն/

6 նոյեմբերի, չորեքշաբթի

7 նոյեմբերի, հինգշաբթի

  • 9:00-9:15 — Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք
  • 9:30-10:10 — «Ուրբաթ համերգ-առականի» փորձ
  • 10:15 — 11:05 — Ստեղծագործական աշխատանք. Paint  նկարչական ծրագրով կոմիտասյան երգերի կարաոկեների նկարների ստեղծում
  • 11:05 — 11:15 — հիգինենայի ժամ
  • 11:15 — 11:35 — ընդմիջում/նախաճաշ
  • 11:40 — 12:25 — բանավոր մաթեմատիկա/մաթեմատիկական խնդիրների հորինում, ձայնագրում/
  • 12:30-12:45 — ընթերցանություն. Աթաբեկ Խնկոյան — «Ճպուռն ու մրջյունը»
  • 12:45 — 13:35 -Խաղ ոտանավորով

8նոյեմբերի, ուրբաթ

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s